Saturday 8 June 2013

Stage / Internship

Voilà la production de mes 2 mois de stage. J'étais chez Alternative Shift, un petit studio montpellierain qui ne demande qu'à croître. Mon boulot ? Créer des assets, artworks et autre petits icones pour leur jeu géolocalisé BeSyde. Ce fut interessant de connaitre toute les contraintes que pose le travail en basse résolution ^^

Je souhaite bien du courage a toute l'équipe et je les remercie de m'avoir accueilli :D


There is the results of my 2 month internship. I was at Alternative Shift, an innovative young studio based in Montpellier. My work ? Creating character assets, artwork and icons for their facebook game BeSyde. It was interesting to learn how to work in low resolution ^^

I wish all the best to the team and thanks for hosting me ! :D









No comments:

Post a Comment